Saturday, January 23, 2010

Yuran free punya pasal...Puak2 umno semakin terdesak,mencari ahli baru....

Sabtu, 2010 Januari 23

INFO: ADAKAH ANDA AHLI UMNO?



Mc cuma nak bagi info pada semua saudara seperjuangan, bahawa senarai baru ahli UMNO akan keluar disetiap cawangan pada 15 Mac 2010. Senarai ini adalah yang terbaru dan telah dikemas kini.

Pada ahli yang berpindah atau telah lama tidak aktif, boleh menghubungi cawangan semula untuk mengaktifkan keahlian anda. Kemaskini ini bertujuan membuang nama ahli yang telah berpindah ke parti lain, yang telah meninggal dunia atau yang telah lama tidak dapat dihubungi oleh cawangan.

Bagi yang tak pasti sama ada anda ahli UMNO atau tidak, pun boleh menghubungi cawangan berdekatan atau terus hubungi UMNO Pusat bagi mengetahui status keahlian anda.

Pada ahli UMNO yang telah berhijrah ke parti lain, Mc mengucapkan selamat pada anda semua. Pada bekas-bekas ahli UMNO yang rindu mahu kembali kepada pangkuan UMNO. Mc mengalu-alukan kedatangan anda semua. Kecik tapak tangan, stadium bukit Jalil Mc tadahkan.

Pada ahli parti Pas, Pkr, Dap dan parti pembangkang yang lain. Mc menyeru anda berfikir menggunakan akal, jangan gunakan hati. Nilaikan yang mana intan, yang mana kaca. Jika terbuka hati nak masuk UMNO (melayu sahaja), sila dapatkan borang cawangan UMNO berhampiran anda atau terus hubungi UMNO pusat.

Info:
UMNO Pusat PWTC:
Tel: 0340429511 - 1Malaysia boleh hubungi.

UMNO Petaling Jaya Selatan:
Tel: 0377877001 - Hanya untuk penduduk disekitar PJS sahaja.

Read more: http://kedahkekl.blogspot.com/2010/01/info-adakah-anda-ahli-umno.html#ixzz0dS3vH7q9

No comments:

Post a Comment