Sunday, July 4, 2010

PM PUNYA CERITA.............macam2 adaaa....

PM Itali upah penari lucah dalam hotel


BRASILIA: Perdana Menteri Itali, Silvio Berlusconi, didakwa membayar upah lebih RM4,400 kepada sekumpulan wanita jelita untuk menghiburkannya ketika melakukan lawatan rasmi ke Brazil, lapor media semalam.

Lebih menarik, kumpulan itu diberitahu kononnya mereka dipilih menjalani uji bakat bagi program televisyen di Itali dan Berlusconi, 73, mahu melihatnya terlebih dulu.


Seorang daripada penari itu, Alexandra Valenca, 28, berkata mereka pergi ke Hotel Tivoli di Sao Paolo dan di situ ada disediakan hidangan mewah Itali.


“Kami cuma diberitahu mereka mahu mencari penari Brazil yang berbakat untuk program televisyen Itali dan akan akan mula disiarkan dua minggu lagi,” katanya, semalam.


Kejadian itu dilaporkan berlaku ketika Berlusconi mengetuai delegasi negaranya - termasuk sekumpulan ahli perniagaan - melawat Brazil.

Pada Isnin itu, mereka mempunyai jadual ketat, termasuk bertemu Presiden Brazil, Luiz Inacio Lula da Silva. Kata Alexandra, Berlusconi seorang lelaki yang mempesonakan sesiapa yang melihatnya.


“Kami mengadakan persembahan selama 12 minit tetapi saya tidak menunggu di situ selepas majlis tamat.


“Rasanya, parti itu berlanjutan sepanjang malam,” katanya.


Sementara itu, pejabat Berlusconi menafikan laporan itu dan berkata, pada hari kejadian, rombongan perdana menteri itu menghadiri majlis anjuran ahli perniagaan tempatan.


“Ia adalah satu daripada majlis dihadiri Berlusconi dan turut membabitkan persembahan tarian tradisional Brazil,” kata kenyataan itu. - Agensi

No comments:

Post a Comment